Barát úr 2011.11.07. 10:50

Szakító

Kezem kihűlt. Lélegzetem lassul,

A fejem forrong még a dühtől,

Az a régi ősi dallam megzajdult,

S itthagyta szívemet a dűlőn,

 

Mint a fegyver mi régen lőtt már,

Pedig volt vad bőségesen,

Tisztítom újra a puskám:

Nyelvem hegyét élezgetem,

 

Felveszem az új zubbonyom,

Ruháját az örök nyárnak,

Kisérjen szerencse utamon,

Mert járt utat járatlanért hagytam,

 

Mert kell a kín, a kaland, a magány,

Hogy elfelejtsem : otthonom hol van,

S ne töprengjek  hosszú vacsorán,

Hogy mit rejteget a desszert a vadonban,

 

Fújják új szelek  hajamat!

Öleljenek új kezek!

Érezzek új illatokat!

Élvezzek, úgy szenvedjek!

 

Jöjjön új csodaszarvas,

Kit üldözni lehet,

S követem amíg tudom majd,

Hogy mi a sorsom s a végzetem,

 

Kezem kihűlt, lélegzetem lassul,

Fejem forrong még a dühtől,

Az a régi ősi ár megindult,

S érzem hogy majd újra eljő…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avegencsaktemaradsz.blog.hu/api/trackback/id/tr83360520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása