Barát úr 2011.11.07. 10:50

Sorstalanság

Már százezer éve írom e sorokat,

Memoárját megúnt életemnek,

Hosszan várom a valódi hajnalt,

Mikor végre veled ébredhetek,

 

Az egyedüllét lassan megőrjít,

Csak egy bútordarab vagyok mostan,

Kit gazdája nem takarít,

Csak hagyja állni a porban,

 

Odakint tűz a nap, s nevetések,

Vidáman táncol az ifjúság,

S én idebent csak némán nézem,

Miként emészt a sorstalanság,

 

Nem jó ez így : fiatalon, hevülten,

Úgy viselkedek mint a nyugdíjasok,

A boltban hosszan számot vetek,

A portékáról listát írok,

 

Elszámolom a tetteimet,

Mert nem kérdés hogy hibáztam,

A hívogató élet helyett,

A halállal paroláztam,

 

Most némán várom a hulla válaszát,

A kérdésre mit fel sem tettem,

Isten, ha látsz még – ne a látszatát,

Hanem az értelmét mutasd életemnek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avegencsaktemaradsz.blog.hu/api/trackback/id/tr133360519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása