Barát úr 2011.11.06. 12:08

Alkohol

Mindig hittem benned,

Mert sosem csalódtam,

S mikor eldöntöttem,

Mindig ugyanazt kaptam.

 

Budapest utcáit róva,

Vagy egyedül a tengernél,

Velem voltál magányomban,

Hittem hogy az élet szép.

 

Sok alakot öntesz, színész vagy,

S melletted az ember úgy érzi

Egy percre vagy egy órára,

Hogy minden megszűnik lenni.

 

De a másnap rémes. Sőt. Egyre rosszabb.

Fejfájás, hányinger, vér, fájdalom.

S dühöngve kopogtat a skizofrénia,

A lelkem csukott ajtaján, északon.

 

Nem kellesz már, nem csapsz be többé,

Te ócska lejárt lemez,

Én megjártam a poklot , s örökkön,

Mindig láttam a mennyet.

 

Ég a gyertya, fénye az éjnek,

Ravatalja ez a leküzdött vadnak,

S jő a nappal az éjre,

Újra szekrényben a poharak.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avegencsaktemaradsz.blog.hu/api/trackback/id/tr93357993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása